SP.2023-020

Kennismaken

Wil je de sfeer van onze school proeven of ben je nieuwsgierig naar ons kindgerichte onderwijs en ons goede pedagogisch klimaat, neem dan gerust contact op.

Wij nodigen je van harte uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding. Tijdens het gesprek vertellen wij je graag alles over de school en is er alle gelegenheid om vragen te stellen.

Is je kind na 31-12-2020 geboren, dan kun je een afspraak maken met de directie: tel. (079) 346 00 64 en springplank@opoz.nl.

Aannamestop

Onze school groeit snel en op dit moment moeten wij helaas melden dat we een aannamestop hebben voor kinderen met de geboortedatum tot en met 31-12-2020. Heb je al een zoon of dochter op onze school? Meld dan jouw nieuwe kind(eren) zo snel mogelijk aan, zodat we daar rekening mee kunnen houden. Bij een late inschrijving kan het zijn dat wij helaas ook geen plek meer hebben voor broertjes en zusjes.

Meld je aan voor een kennismaking

De bovenstaande (persoons)gegevens gebruiken we uitsluitend voor het beschreven doel. Lees onze privacyverklaring pagina voor meer informatie.